BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//wp-events-plugin.com//7.2.2.1//EN
TZID:Europe/Helsinki
X-WR-TIMEZONE:Europe/Helsinki
BEGIN:VEVENT
UID:105@ynna.fi
DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20181122T170000
DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20181122T230000
DTSTAMP:20181105T182751Z
URL:https://ynna.fi/toiminta/tapahtumat/haalarikastajaiset-ja-tutoroinnin-
 paattajaiset-freshmen-overall-baptism/
SUMMARY:Haalarikastajaiset ja tutoroinnin päättäjäiset // Freshmen over
 all baptism
DESCRIPTION:In English below\n\nFuksit ovat vihdoin saaneet haalarinsa. Haa
 larit ovat kuitenkin vielä uudet ja kiiltävät\, mikä ei tietenkään k
 äy päinsä. Haalareiden sekä heidän kantajansa onkin siis koettava hal
 arikaste! Perinteiden mukaan haalarit ovat käyttökelpoiset vasta tämän
  rituaalin jälkeen. Saavu siis torstaina 22.11. klo 17 Opinkiven saunall
 e (Keskussairaalantie 2\, Ilokiven vieressä) haalareinesi ja koe elämys
 ! Tässä tapahtumassa tutorit pääsevät myös hyvästelemään fuksinsa
 \, kun he ovat valmiita jatkamaan opintoja omin nokkinensa (te olete kyll
 ä fukseja vielä elokuun lopuun asti!)\n\nVanhemmatkin opiskelijat ovat l
 ämpimästi tervetulleita saunomaan\, mutta vasta 19.00 jälkeen! Sitä en
 nen tapahtuma on suunnattu vain fukseille. Illalla on myös 3MIOT\, joten 
 mikä sen parempi tapa aloitella hyvässä seurassa ynnäläisten kesken j
 a sitten suunnata saunanraikkaana Jyväskylän yöhön. OPPM!\n\nTL\;DR\;\
 n\nMITÄ? Haalarikastajaiset sekä tutoroinnin päättäjäiset\nMISSÄ? O
 pinkivellä\nMILLOIN? 22.11. klo 17.00 fukseille\, 19.00 vanhoille\nMIKSI?
  Koska haalarit itsessään on juhlan aihe!\nMITÄ PÄÄLLE? No haalarit t
 ietenkin!!1!\n\n&nbsp\;\n\nThe Freshmen have finally recieved their overal
 ls and it's time to make them look not so shiny! Freshmen will recieve the
 ir overall baptism and say good bye to their tutors because they are ready
  to continue studying on their own (they will still be freshemn until the 
 end of August!).\n\nOlder students are also welcome to come and hang out a
 nd of course go to sauna but only after 7 pm! Before that the evnt is only
  for freshmen. ! So come to Opinkivi sauna (Keskussairaalantie 2\, next
  to Ilokivi) on Thursday 22.11. at 5 pm. At Night there will be also 3MI
 OT\, so what is a better way to prepare than having fun together and going
  to saunsa so everyone's going to be fresh from sauna at night! BYOBT (T f
 or towel)!\n\nTL\;DR\;\n\nWHAT? Freshmen overall baptism\nWHERE? At Opinki
 vi\nWHEN? 22.11. at 5 pm for freshmen\, 7 pm for older students\nWHY? Beau
 se overalls deserve a party\nWHAT TO WEAR? The overalls of course!
LOCATION:Opinkivi\, Keskussairaalantie 2\, Jyväskylä\, Suomi
GEO:62.2346155;25.730403799999976
X-APPLE-STRUCTURED-LOCATION;VALUE=URI;X-ADDRESS=Keskussairaalantie 2\, Jyv
 äskylä\, Suomi;X-APPLE-RADIUS=100;X-TITLE=Opinkivi:geo:62.2346155,25.730
 403799999976
END:VEVENT
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Helsinki
X-LIC-LOCATION:Europe/Helsinki
BEGIN:STANDARD
DTSTART:20181028T030000
TZOFFSETFROM:+0300
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:EET
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
END:VCALENDAR