BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//wp-events-plugin.com//7.2.2.1//EN
TZID:Europe/Helsinki
X-WR-TIMEZONE:Europe/Helsinki
BEGIN:VEVENT
UID:618@ynna.fi
DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20230417T120000
DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20230417T160000
DTSTAMP:20230416T183324Z
URL:https://ynna.fi/toiminta/tapahtumat/haalarimerkkien-ompelu-patch-sewin
 g/
SUMMARY:Haalarimerkkien ompelu // Patch sewing
DESCRIPTION:In English below.\n\nOnko haalareissasi tyhjyyttään ammottava
  kolo\, joka suorastaan vaatii merkin? Pursuaako ompelulaatikkosi ompelema
 ttomia haalarimerkkejä? Ei hätää! Ynnä polkaisee wabpun käyntiin yht
 eisellä haalarinompelulla! Tule ompelemaan ja nauttimaan kanssaynnääjie
 si seurasta Origolle tai Potentiaalikuoppaan maanantaina 17.4. kello 12 ja
  16 välillä!\n\n&nbsp\;\n\nYV-vastaavat:\n\nOrigo: Juuso Kinnunen (jujuk
 inn@student.jyu.fi)\n\nPotentiaalikuoppa: Matias Rahkonen (matias.rahkonen
 @gmail.com)\n\nTLDR: \n\nMitä? Haalarimerkkien ompelua\nMissä? Origoll
 a ja Potentiaalikupassa\nMilloin? 17.4. klo 12:00-16:00\nMiksi? Koska haal
 arit näyttää vaan paremmalta\, jos niissä on enemmän merkkejä!\nMit
 ä jos minulla ei ole merkkejä\, joita ommella? Tule paikalle\, ja ilmai
 se huolenaiheesi. Ynnältä voi ostaa niitä lisää!\n\n=================
 ==========================================================================
 =======\n\nDo your overalls have an empty spot that's just begging to have
  a patch on it? Is your sewing box overflowing with unsewn patches? No wor
 ries! Ynnä is kicking Wappu off with a patch sewing event on the 17th of 
 April between 12pm and 4pm. The event will take place in both Origo and Po
 tentiaalikuoppa\, so take your pick! So come sew some patches and enjoy th
 e company of your fellow Ynnä members!\n\nEquality representatives:\n\nOr
 igo: Juuso Kinnunen (jujukinn@student.jyu.fi)\n\nPotentiaalikuoppa: Matias
  Rahkonen (matias.rahkonen@gmail.com)\n\nTLDR: \n\nWhat? Overall patch se
 wing\nWhere? At Origo and Potentiaalikuoppa\nWhen? 17th of April from 12pm
  top 4pm\nWhy? Because overalls look os much better with more patches on t
 hem!\nWhat if you don't have any patches to sew? Come to Origo and state y
 our troubles\, Ynnä can sell you more!
END:VEVENT
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Helsinki
X-LIC-LOCATION:Europe/Helsinki
BEGIN:DAYLIGHT
DTSTART:20230326T040000
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0300
TZNAME:EEST
END:DAYLIGHT
END:VTIMEZONE
END:VCALENDAR